1. Gėlės
Skintos gėlės, jų puokštės ar kompozicijos gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, o taip pat dėl išskirtinės gėlių savybės – nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Taigi, puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Tačiau, mes stengiamės padaryti viską, kad gėlės ar puokštė būtų kiek galima panašesnė į tą prekę, kurią Jūs užsakėte.
Gėlės, kaip ir metų laikai, turi savo sezonus, tad apgailestaujame, kad ne visada galime pasiūlyti norimų gėlių asortimentą (ypač greito pristatymo atveju, pvz. tą pačią dieną). Floristas pasilieka teisę keisti gėles, nekeičiant spalvinės gamos bei kainos. Floristika – individualus rankų darbo meno kūrinys, o kiekviena puokštė – unikali idėja išskirtinei dovanai!
Taip pat mes negalime garantuoti, kad užsakymo vykdymo dieną turėsime ypatingų, egzotiškų gėlių (kalijos, strelicijos ar pan.). Šiuo atveju užsakymas mus turi pasiekti ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas.
SVARBU!!! Užsakymai vykdomi tik po apmokėjimo.
Jeigu turite ypatingų pageidavimų arba norite dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis +37061475909
2. Dovanos
Dovanas ne visada galime pristatyti tą pačią dieną, visoje Lietuvoje (prieš užsakydami – susisiekite su mumis). Jei neturėsime užsakytos prekės, mūsų darbuotojai susieks su jumis (darbo valandomis 9:00-20:00). Siūlome užsisakyti iš anksto – prieš 2-3 dienas.
3. Mokėjimai
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Taip pat užsakymą apmokėti galima pavedimu tiesiogiai į mūsų įmonės sąskaitą.
4. Kainos ir užsakymai Į kainas, pateiktas internetinėje parduotuvėje, yra įskaičiuoti visi mokesčiai ( PVM ir kt.)
Patvirtinę užsakymą gausite el. laišką su pilna užsakymo informacija. Prašome išsaugoti šį laišką ar bent užsakymo numerį iki užsakymo įvykdymo. Jei negavote pranešimo dėl užsakymo patvirtinimo, ilgai nesvarstę kreipkitės į mūs.
5. Užsakymo atšaukimas
Užsakymus galima atšaukti prieš vieną darbo dieną iki pristatymo dienos. Užsakymai atšaukiami tik sutarus telefonu +370 6 14 75909
6. Pristatymas
6.1. Kliento užsakymas yra pradedamas vykdyti tik klietui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.
6.2. Užsakymai yra pristatomi kliento pageidaująmą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 10 val. iki 20val. Klientui pageidaujant užsakymai gali būti pristatomi anksti ryte (nuo 6 val. iki 10 val.) arba vėlai vakare (nuo 21 val. iki 22 val.), tokiu atveju yra taikomas 20 € pristatymo mokestis.
6.3. Pildydamas pristatymo formą klientas privalo pasirinkti pageidaująmą pristatymo laiką iš pateiktų užsakymo formoje. Klientas pageidaudamas tikslesnio pristatymo laiko turi kreiptis į mus telefonu +37061475909 (Darbo dienomis nuo 10:00 iki 20:00).
6.4. Klientas apie priimtą užsakymą, o taip pat apie įvykdytą pristatymą, yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.
6.5. Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.).
6.6. Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris arba gavėjas neatsako į kurjerio skambučius, kurjeris turi teisę palikti puokštę bet kuriam asmeniui patalpoje kur turėtų būti gavėjas. Jei nurodytu adresu nėra nei vieno asmens, kuriam galima palikti puokštę, tada kurjeris atveža ją atgal į biurą. Jūs būsite informuotas telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.
6.7. Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.
6.8. Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
6.9. Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.
Vasario 14, Kovo 8 ir Mamos dienos užsakymai vykdomi be įsipareigojimo tiksliam laikui, nurodomas tik preliminarus laikas.
7. Garantija
Mums labai svarbu, kad užsakovas būtų patenkintas užsakymo įvykdymu. Garantuojame, kad visi užsakymai bus vykdomi profesionalų ir atitiks aukščiausius kokybės reikalavimus. Nusiskundimai priimami 8 skyriuje nurodytais kontaktais.
8. Kontaktai
Turit klausimų, norit aptarti pristatymo sąlygas, arba aptart savo floristinės fantazijos įgyvendinimo galimybės, kreipkitės, pabendrausim, išspręsime visus klausimus 😉
+370 614 75909
Gėlių salonas „Aniana”
Jau daugiau nei 20 metų pildome mūsų klientų norus pristatydami gėles į įvairius Vilniaus kampelius, taip sukurdami daugybę šypsenų kasdien.
Nemokamai pristatysime jūsų užsakymą į jūsų nurodytą adresą Vilniuje.
Pristatymas galimas dar tą pačią dieną, užsisakius ryte.
Minimali užsakymo suma yra: 40€
UAB Aniana
PVM mokėtojo kodas LT235192410
Įmonės kodas 123519247
Telefonas +37061475909